loading...
::.. کد نویس جوان ..::
MR2OD بازدید : 1 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

به نام خدا

سلام عرض می کنم خدمت همه ی اینترنتی ها و به خصوص کامپیوتری های عزیز لبخند

تو چه سالی زندگی می کنم ؟ آها ... 1392 ... سالی که نکوست از خردادش پیداس نیشخند ( همینطوری  )

عرضم به خدمت دوستان گلم که بنده ینی من ، ینی خودم ! مسعود هستم 20 ساله از استان سرسبز مازندران ، شهرستان کوچولوی ( خراب شده ی ) نشتارود !

از اون قدیم ندیما که یادم میاد به کامپیوتر علاقه ی وافری داشتم ،  در حدی که داشت می شد ویفر که جلوم و گرفتن دیگه ...

2 سال در هنرستان فنی و حرفه ای مشغول آموزش دروس مختلف و مزخرف رشته نرم افزار کامپیوتر بودم !

سال 1390 ! بنا به دلایلی از رفتن به دانشگاه ممانعت کردم و کاری کردم که قبول نشم ... بالاخره هر کس یه دلایلی داره دیگه چشمک

اما سال 1391 به لطف خدا و باز هم در همین نشتارود خراب شده ی کوفتی مشغول تحصیل در دانشگاه شفق شدم ، دیگه درباره دانشگاه صحبت نمی کنم که حالتون زیاد بد نشه ! !

 

خلاصه جوون کد نویسی هستم که بدون آرامش مالی ، جانی ، روانی ، روحی دارم با تلاش فراوان به درس خوندنم ادامه میدم و پیش میرم ...

هدفم از ساخت این وبلاگ این بود که کدهای ساده ای که بیشتر مورد استفاده ی اساتید هستش و می دونم اکثر شما عزیزان بهشون نیاز پیدا می کنید رو بنویسم + تریسش قرار بدم تا بتونید راحت ازشون استفاده کنید !

هدف مالی هم دارما زبان حالا فعلا بماند ...

 

در ضمن " Borland C++ " هم کار می کنم

اصلا هم حرفه ای نیستم !

 

تا دیدار بعدی

ارادتمند

[MR2OD[

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 47